Tilda's World

Tilda's World
In een tijdschrift kwam ik Tilda's world tegen. De kleuren van de stofjes sprongen er voor mij gelijk uit en wilde zo snel mogelijk beginnen. Mijn 1e Tildakit was een feit. Sindsdien heb ik meerdere 'angels' gemaakt. Ik keek elke keer weer uit naar een nieuw seizoen. Christmas, Spring, Summer.... Ik vind het geweldig om elk seizoen weer nieuwe dingen te maken voor in het huis. De eerst Tildapop heb ik met de hand gemaakt, maar de 2e ging toch sneller met de naaimachine. Ik kan niet wachten op de herfst, want ik heb al zat ideeën!

zaterdag 27 augustus 2011

Trek in zoetigheid

Gistermiddag zag ik weer een aflevering van Nigella Lawson te kijken en zag heerlijke dingen voorbij komen. Dus heb ik gelijk mijn boodschappenbriefje aangepast....
Natuurlijk 's avonds gelijk de keuken ingedoken en aan de slag gegaan.

Dit is het resultaat

4 opmerkingen:

Diana zei

He marlies welkom in blogland. Wat heb je veel gedaan zeg in een dag; een compleet blog gemaakt.
Het ziet erg fantastisch uit. Vraagje waar heb jij die aflevering van Nigella gezien??? Oja ik heb 3 kookboeken van haar, dus als je nog een recept nodig hebtkom je maar!!!
Veel plezier

buufje

Lies zei

Er kwamen smiddags wat herhalingen voorbij op rtl4 en toen maakte ze een fudge, dus die heb ik gelijk opgeschreven om te maken. Maar ik wil heeeel graag even in haar boeken kijken!! Jippie!
Groetjes Marlies

Anneke zei

Hey Marlies,

Leuke blog, ik moet dat ook eens gaan doen! Iedereen vond die 'chocolade' dingen hier lekker en zetten mij onder druk om jou het recept te vragen!

Groetjes,

Anneke

Lies zei

Hey Anneke!!

Ik zal het recept voor je opschrijven en aan mijn moeder meegeven.

Al die druk van die mannen....hahahaha

Ben benieuwd naar je eventuele blog! Leuk!
Groetjes Marlies